Profesionáli zo ZenithMedia digitálneho oddelenia sú pevnou súčasťou accountského tímu v podobe konzultantov, kde nepoznáme rozdiely medzi online a offline svetom. Naša ROI vízia spočíva v neustálom objavovaní nových digitálnych možností a ich implementácie do komunikácie našich klientov. Každým dňom zdokonaľujeme naše digitálne služby. V oblasti budovania brandu aplikujeme life panel a rôzne výskumy. Taktiež presne a relevantne cielime personalizovanú reklamu prostredníctvom rôznych DSP, DMP či PPC systémov. Stabilnou súčasťou služieb ZenithMedia je aj natívna reklama či práca s influencermi. Naše rozsiahle vedomosti a skúsenosti tak dávajú našim klientom na výber štýl a druh komunikácie, ktorá im najviac vyhovuje.
Okrem dostupných systémov na trhu vás radi prevedie platformami, ktoré sú na trhu unikátne.
[ezcol_4fifth]
SOCIALTOOLS
SOCIAL: Zaujíma Vás výkonnosť konkurentov či vybraných značiek na sociálnych sieťach? Socialtools Vám umožní zistiť, aké stratégie využívajú a čo im funguje najlepšie.
Socialtools sleduje základné metriky, ako je počet fanúšikov/followerov a potenciál ich rastu, ale aj metriky mapujúce aktivitu fanúšikov a administrátorov social stránok konkurencie. Konkrétne teda to, ako sú na stránkach aktívni, o čom píšu, ako často píšu, aké formáty zdieľajú apod. To všetko ukazuje pre každú značku zvlášť alebo ako konkurenčné porovnanie medzi rôznymi značkami. K aplikácii môžu mať prístup aj naši klienti – dashboard aplikácie si následne prispôsobia tak, aby čo najviac vyhovoval ich potrebám.
[/ezcol_4fifth] [ezcol_1fifth_end][/ezcol_1fifth_end]
BENCHTOOLS
SEARCH: Chcete zistiť, ako sa správa konkurencia, a zefektívniť tak svoju SEM a SEO stratégiu? Benchtools bude vašou konkurenčnou výhodou – dáva strategické insighty marketérom a jasné taktické pokyny online špecialistom.
Benchtools monitoruje výkon plateného a organického vyhľadávania, v rámci vopred nadefinovanej skupiny značiek (konkurentov). Ide o unikátny nástroj, ktorý nám umožňuje identifikovať search stratégie konkurencie, v reálnom čase modifikovať kampane našich klientov, upravovať investície do kľúčových slov na základe trendov, zmien či iných príležitostí a ukázať, ako naša search optimalizácia prispieva k zlepšeniu postavenia značky klienta voči jeho konkurencii
[/ezcol_4fifth] [ezcol_1fifth_end][/ezcol_1fifth_end]
[ezcol_4fifth]
LAFLUENCE
LaFluence – influencer marketing okrem skúsených ľudí s know-how potrebuje aj dobrý nástroj. Ako prvá slovenská agentúra sme sa spojili práve s LaFluence. Pomocou tohto nástroja máme informácie o influenceroch pri rôznych aktivitách. Môžeme ich rozdeliť na 3 časti. Prvou je vyberanie vhodného influencera pomocou CRM, kde sú k dispozícii dôležité parametre o sociálnych profiloch influenerov. Druhou časťou je manažment spolupráce pomocou trhoviska. A treťou časťou je vyhodnotenie a výsledky kampane.
[/ezcol_4fifth] [ezcol_1fifth_end][/ezcol_1fifth_end]