Sme mediálna agentúra, ktorá pokrýva plánovanie a nákup všetkých typov médií, online i offline. Pri našej práci využívame všetky štandardné dátové zdroje a plánovacie softvéry na slovenskom trhu – peoplemetrové dáta, IAB monitor data, MML-TGI, TNS-MI atď. Okrem toho máme k dispozícii vlastné, interne vyvinuté nástroje či postupy na optimalizáciu mediálnych kampaní a zvyšovanie ich zásahu, vplyvu či ROI.
adMeter dáta sú jediné cross-mediálne dáta na Slovensku. Umožňujú nám vnímať konzumáciu médií ako celok – bez ohľadu na miesto, kde nastala. A následne optimalizovať plány tak, aby dosiahli maximálny efektívny zásah vzhľadom na cenu a počet zapojených médií.
Attention je téma, ktorá pri súčasnej fragmentácii online sveta rezonuje stále viac a viac. Prinášame lokálne benchmarky z nami realizovaných testov, aby sa zlepšila kvalita digitálnych kampaní našich klientov a posilnili sme tak schopnosť plánovaných médií dosahovať brandové či akvizičné parametre ešte efektívnejšie, ako doteraz.
Market Mix Modelling či atribúcie sú analytické postupy, ktoré rozvíjame dlhodobo, i v spolupráci s našimi strategickými partnermi. Vďaka nim vieme komunikáciu nastaviť tak, aby v dlhodobom horizonte budovala baseline a v krátkodobom horizonte zas prinášala najvyššie možné ROI. Viac sa môžete dozvedieť tu.