Už dávno sa na mediálne plány nepozeráme optikou offline versus online. Našich online špecialistov sme začlenili do klientskych tímov, ktoré riešia komplexné multikanálové zadania. Taktiež naša samostatná performance divízia roi.blu má za cieľ viac poukazovať na synergie, ktoré prepojenie online a offline prináša.
Rozsiahlu štúdiu realizujeme v spolupráci s Lumen a ďalšími partnermi kontinuálne od roku 2023. Zapájame do nej rôzne kampane z rôznych odvetví či s odlišne nastavenými cieľmi. Vo finále dáta prepočítavame a vyhodnocujeme na tzv. aCPM, teda koľko nás stojí tisíc sekúnd pozornosti naprieč všetkými formátmi a platformami, od sociálnych sietí, cez Youtube, programmatic, až po priamy nákup slovenských webov.
Kvalita nami realizovaných performance kampaní výrazne presahovala rámec mediálnej agentúry. A tak vznikla roi.blu – naša nová performance divízia, ktorá na trh prináša unikátnu propozíciu – synergie offline a online sveta. Pod vedením skúseného Vlada Cintulu sa tak môžete tešiť na ešte väčšiu dávku inovácií a efektivity.
Do našich procesov postupne zapájame umelú inteligenciu a nástroje na automatizáciu, ktoré nám pomáhajú zefektívňovať plánovanie, nákup a optimalizáciu online kampaní. Či už hovoríme o automatizácii opakujúcich sa úloh, integrácii zákazníckych, produktových a iných dát do reklamných systémov za účelom ich využitia pri cielení a personalizácii kampaní, až po úpravu biddingových stratégii na základe AI.