Challenge

Bejby Blue Vám zrejme už nemusíme predstavovať. V roku 2020 sa stala prvou virtuálnou influencerkou na Slovensku i v celej strednej Európe a chvíľu po jej vstupe do virtuálneho sveta sa stala aj ambasádorom Študentského účtu od Tatra banky. Kým na začiatku kampane sme sa sústredili primárne na jej Instagram profil, o rok neskôr sme kampaň potrebovali adaptovať aj na nové trendy, aby Bejby Blue (a aj Tatra banka) nestratila nič so svojho digitálneho líderstva a inovatívnosti.

Insight & Idea

Študentská kampaň od Tatra banky je orientovaná na mladých. Keďže v tom čase bolo o platforme TikTok počuť stále viac a viac (ale celému lokálnemu trhu chýbali reálne kampaňové skúsenosti), chceli sme si otestovať konverzný potenciál tejto platformy na získanie nových zákazníkov (leadov). Podľa analyzovaných dát bola práve naša cieľová skupina zastúpená na TikToku v hojnom počte.

Realizácia

Nakoľko TikTok reklama na Slovensku stále dostupná nie je (a to sa píše rok 2022), rozhodli sme sa pre spoluprácu so Startitupom , ktorého profil „Roman vás baví“ bol a stále je jedným z najväčších na Slovensku čo do počtu followerov. Vo videu TikTok influencer Roman odprezentoval vtipnou formou kampaňovú message a do kreatívy zahrnul taktiež hlavnú tvár kampane Bejby Blue, ktorá je už cieľovej skupine známa vďaka dlhodobej omni-kanálovej komunikácii. Kreatíva bola postavená hardsellovo a vo videu bol zobrazený taktiež aktuálne komunikovaný „umbrellový“ kampaňový vizuál.

 

Testing komunikácie video formátu na TikToku sa ukázal ako veľmi úspešný a to nie len z pohľadu na potenciál pre získanie sledovaného goalu , ale rovnako aj z pohľadu na kvalitu návštev, ktorá bola na úrovni natívnych článkov. Komunikácia ďalej dosiahla aj veľmi vysokú mieru zapojenia publika a stala sa formátom s najvyšším počtom vygenerovaných leadov za sledované obdobie. Navyše sme získali veľmi cenné skúsenosti s týmto novým kanálom, na ktoré môžeme pekne nadviazať v ďalších kampaniach.

ROI

+90%

o toľko viac leadov vygenerovala táto aktivita ako ostatné video kreatívy natívneho charakteru využité v rámci kampane na odlišných portáloch a platformách

+18%

konverzný pomer bol výrazne vyšší v porovnaní s ostatnými formátmi

+42%

o toľko viac času strávili užívatelia s týmto formátom v porovnaní s ostatnými

-24%

bounce rate v porovnaní s inými formátmi bol výrazne nižší