Veru tak. Malí sme a pri piatich streamovacích službách sme započítali naozaj len tie najzvučnejšie. Ale ruku na srdce, už aj to je trochu priveľa – čo myslíte? A možno ste aj vy...
Celý článok
Cieľom každej komerčnej spoločnosti bez ohľadu na jej veľkosť je generovať zisk a zvyšovať medziročný počet predajov tak, aby kontinuálne rástla. Spôsoby a postupy ako to docieliť sú rôzne, no jedným...
Celý článok
7 otázok a 7 odpovedí o influencer marketingu. To je nová séria rozhovorov s názvom #7O, ktorú vám budeme prinášať na pravidelnej báze na našom webe. Naším prvým respondentom nie je nikto iný ako...
Celý článok
V mediálnych agentúrach pomerne známy, a pre anglicky hovoriacich užívateľov aj samo vysvetľujúci pojem – adserving. Pre zvyšok (nielen) marketérskeho sveta sa ale jedná o pomerne neznámy pojem, ktorý Vám v nasledujúcich riadkoch radi priblížime....
Celý článok
Povedzme, že marketér pracujúci pre istú značku ovláda základné a nestarnúce marketingové princípy a uvedomuje si dôležitosť budovania brandu v dlhodobom horizonte, hoci vie, že je to možno aj na úkor lepších okamžitých...
Celý článok
Článok bol publikovaný v mesačníku Stratégie i na webe titulu Ak ste nepočuli mediálne správy z Googlu z júna 2021, vedzte že „pohroma“ sa odkladá. Áno, hovoríme o cookies tretích strán, ktoré sa nadobro mali pochovať...
Celý článok