Áno, máme tu najnovšie, už septembrové novinky Vol. 2! Vyzerá to, že leto sa definitívne skončilo – namiesto pozerania sa von cez zapršané okno si radšej potrénujte Vaše mozgové závity a nasajte najnovšie poznatky zo sveta digitálu. Dozviete sa o super influencer nápade našich kolegov v Taliansku či aj o tom, ako sa darí Pinterestu. Prekvapením je aj hráčska sieť Twitch, ktorá sa po novom otvára programatickému nákupu. Želáme fajn čítanie!
Váš team Zenith
Influencer marketing naopak podľa agentúry Publicis
Inovovať nemusí nutne znamenať vytvárať niečo nové. Môžeme napríklad zobrať aj klasický biznis model a otočiť ho naopak. A to presne spravila aj agentúra Publicis Taliansko, keď pripravila novú komunikáciu pre klienta Diesel. Diesel je zvyknutý spolupracovať s influencermi, ktorí pomáhajú značke s marketingom či komunikáciou nových kolekcií. Toto je svet, ktorý poznáme – využívame influencerov a tí majú followerov, ktorých chceme zasiahnuť našou komunikáciou. Publicis Taliansko však prišiel s nápadom osloviť priamo fanúšikov na sociálnych sieťach, aby sa stali influencermi a navyše im poskytol aj finančnú odmenu. Agentúre sa podarilo vymyslieť mechaniku, na základe ktorej mohli užívatelia vytvoriť vlastný unikátny link a vytvoriť svoj vlastný Diesel store. Tento link potom komunikovali ďalej prostredníctvom sociálnych médií (alebo akokoľvek inak) a tak sa stali influencermi pre túto značku. A fungovalo to? Celkové návštevy na stránke vzrástli o 365% a predaj celkovo vzrástol o 33%!
Zdroj: https://youtu.be/nzkHu5GErNI
Customer experience s využitím rozšírenej reality – 5 zaujímavých prípadoviek
Rozšírena realita (augmented reality) je skvelou príležitosťou pre spojenie kreativity a technológie. Vďaka aplikáciám ako Pokemon Go, Messenger, Snapchat užívatelia už dávno vedia ako AR využiť či sa popritom dokonca zabaviť. Využíva vaša značka AR na oslovenie a zapojenie potenciálnych zákazníkov? Tu je zopár príkladov, ktoré vás môžu inšpirovať.
Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: CaseReads
Pinterest predstavuje novinky ako napr. hodnotenie produktov, či ich špeciálne označovanie
Pinterest je jednou z platforiem, ktoré sa stali populárnejšie práve počas pandémie. Užívatelia navštevovali stránku s cieľom nájsť inšpiráciu ako zariadiť home office, ako zabaviť deti, ktoré ostali doma s rodičmi alebo čo navariť na obed, keď sa nedá ísť do reštaurácie. A keďže Pinterest sa stáva populárnejším aj medzi marketérmi, tak platforma prišla s niekoľkými nápadmi ako stránku vylepšiť s cieľom uľahčiť nákup produktov a spraviť ju viac transparentnou. Novinkami sú napr. označenia Popular a Best seller v rámci Product Pins, hodnotenia produktov ako aj informácie o poštovnom.
Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: Search Engine Journal
Čo fičí na Reddite a čo to znamená pre značky
Reddit je známy predovšetkým v Spojených štátoch, pomaly si však nachádza cestu aj na starý kontinent. Ak ho niekto z vás ešte nepozná, tak je to združenie komunít, ktoré zahŕňajú rôzne záujmové okruhy. Tieto komunity a diskusie sa nazývajú subreddity a v súčasnosti je ich viac než jeden milión. Celá služba pozostáva z obsahu generovanom užívateľmi – fotky, videá, linky či texty. Nie je úplné jednoduché pochopiť podstatu Redditu na prvý krát, avšak jeho užívatelia sú naozaj zanietení a značky si pomaly nachádzajú svoju cestu aj sem.
Viac informácií k marketingovej komunikácii na Reddite nájdete tu: LINK
Zdroj: The Drum
Amazon otvára Twitch programatickému nákupu
Pokiaľ chcete komunikovať na platforme Twitch, po novom si môžete nakúpiť reklamu programaticky cez reklamný systém Amazonu. Amazon predstavil túto novinku len pred pár dňami.
Viac info k tejto téme nájdete tu: LINK
Zdroj: Adweek
Experimentujte s Google Ads
Experimentovanie a testovanie nových vecí bez istého výsledku je dôležitou súčasťou akéhokoľvek rozvoja či učebného procesu. Google k tejto téme pripravil zopár princípov, ktorých by sme sa mali držať pri našich marketingových experimentoch, ako aj niekoľko zaujímavých prípadových štúdií.
Viac info k tejto téme nájdete tu: LINK
Zdroj: Think with Google