Už od začiatku našej spolupráce s klientom Disney+, ktorý je aktuálne najväčšou video streamovacou platformou na svete, sa snažíme klientovi prinášať netradičné offline aj online mediálne riešenia, ktoré budú maximalizovať viditeľnosť značky na našom trhu. To však častokrát znamená, že musíme testovať a implementovať riešenia, ktoré na Slovensku využívané ešte neboli.
Ako sme sa s touto výzvou popasovali pri launchovej kampani, ktorej hlavným posolstvom bolo spustenie služieb Disney+ na Slovensku, si môžete prečítať v našej case study.
Teraz sa nám však pri plánovaní kampane pre Disney+ Deň, ktorý je oslavou značky Disney+ a zároveň sa spája s mnohými obsahovými novinkami v rámci tejto streamovacej platformy, podaril ďalší husársky kúsok. Pre klienta sa nám podarilo dohodnúť inzerciu na netradičnej outdoorovej ploche, ktorá nebola doposiaľ na Slovensku nikdy využitá na reklamné účely, a to LED fasádu na Landererovej ulici v Bratislave. Naše zanietenie bolo o to väčšie, že ide zároveň o najväčšiu LED obrazovku v strednej Európe s plochou až 558 štvorcových metrov. Okoloidúci si na nej mohli okrem propagácie Disney+ Dňa vychutnať ukážky noviniek, o ktoré 8. septembra streamovacia platforma rozšíri svoj bohatý obsah, ako napríklad Thor: Láska a Hrom, Pinnocchio, Autá na cestách, ale aj seriál MIKE alebo Svadobná sezóna.
Ako to celé vypálilo si môžete vychutnať na videách nižšie. Ďakujeme klientovi za obrovskú dávku dôvery a už teraz sa tešíme na ďalšie kampane.