Challange

Na Slovenskom Telco trhu bol dlhodobo dostupný len jeden detský produkt – Prima Kids operátora Orange. O2 sa pred vytvorením vlastnej detskej SIM karty inšpirovalo prieskumom. Z neho vyšlo, že rodičia za najatraktívnejšie považujú parametre týkajúce sa bezpečnosti (fyzickej a mentálnej) a kontroly.

Insight & idea

Operátori často otvárajú spoločenské, niekedy aj kontroverzné témy, no neraz im chýba skutočné riešenie pre zákazníkov. O2 na to reagovalo konkrétnym produktovým riešením, nielen diskusiou. V kampaniach sme najskôr predstavili nový produkt a až potom otvorili hlbšiu spoločenskú tému. Vďaka tomu si rodičia produkt už spájali s témou a riešením. Tento prístup nám umožnil efektívne spojiť spoločenskú diskusiu s praktickým výsledkom.

Realizácia

O2 v kampani pomohlo rodičom získať kontrolu nad tým, čo robia ich deti na mobiloch, a predstavilo detskú SIM kartu O2 Junior so zabudovanou ochranou a kontrolou dát. V kampani 400m otvorilo tému nezdravého využívania technológií a spolu s psychológmi zdôraznil budovanie vzťahov medzi rodičmi a deťmi. Tieto vzťahy označilo za kľúčové pre bezpečnosť detí v digitálnom priestore. Kampaň zdôrazňovala balančné využívanie technológií a silu rodinného prepojenia. Vďaka tomuto prístupu sa O2 stal najodporúčanejším operátorom a splnil svoj biznisový cieľ. Mediálne sme túto kampaň pokryli komplexne full mixom vrátane 30“ spotov v TV, kine a rádiu, v digitale sme okrem display formátov s videom využili aj sponzoring podcastov a influencerov. Tých sme prepojili s Murálom v OOH – ten sa pomocou QR kódu, ktorý bol jeho súčasťou, stal interaktívny pre každého, kto si ho nasnímal na svojom mobile. V rámci neštandardov sme využili nielen branding MHD zástavky, CLV showcase, ale aj špeciálnu inštaláciu v Eurovea – 400m pásov, ktorá znázorňovala, koľko deti prescrollujú na mobiloch za deň.

Výsledky

8.8%

Vzrástla konsiderácia značky O2 po skončení Junior kampane (Február-Marec 2024)

6.6%

Vzrástla konsiderácia značky O2 po skončení 400m kampane (Júl-August 2024)

311%

Takto sa podarilo naplniť biznisový cieľ v aktívnej časti produktovej kampane

Počas obdobia kampane výrazne stúplo NPS oproti konkurencii, v tomto období sa tak O2 stalo najodporúčanejším operátorom na trhu.

Ocenenia

Strieborná Effie v kategórii Brand Purpose/Brand building