Veru tak. Mediálny svet sa neustále vyvíja a pri súčasnej fragmentácii trhu je na mieste otázka, ako našich zákazníkov zasiahnuť v čo najväčšej možnej miere a zároveň cenovo najefektívnejšie.

Naši kolegovia Marek a Lenka z Research a NewBiz oddelenia už niekoľko mesiacov testujú a implementujú poznatky z prvých cross-mediálnych, pasívne nameraných dát na Slovensku – adMeter od spoločnosti Median.

Ich prvý report ste si v odbornom magazíne Stratégie mohli prečítať už v januári 2020, teraz prichádzajú s pokračovaním, v ktorom sa mimo iné dozviete:

  • Ako konzumujú jednotlivé mediatypy Slováci? A ako veľmi sa ich mediálna konzumácia líši od obyvateľov USA?
  • Ktorý mediatyp vytvára najefektívnejší zásah a ktoré mediatypy slúžia na inkrementálny zásah?
  • Je nedostatok reklamného priestoru iba problémom televízie? Ako si v takejto situácií vedia poradiť Facebook či YouTube?

Celý článok nájdete na webe Stratégií.

 

 

 

 

 

 

Ak chcete vedieť viac, neváhajte nás kontaktovať:

Lenka.Jesenakova@zenithmedia.sk alebo Marek.Benco@zenithmedia.sk

Naše ďalšie články