Aj v októbri sme pre vás pripravili výber zaujímavých digitálnych tém. Pozreli sme sa na víťazov Innovation by Design, ako úspešné firmy vybudovali svoje podnikanie s pomocou Instagramu, ako sa vďaka Tinderu vieme po novom zoznamovať… ale aj ako americká armáda testuje rozšírenú realitu so psami. Nech sa páči 🙂

Váš team Zenith

Innovation by Design 2020: 30 víťazov, ktorí menia náš svet

Všetko, čo používame a čo sa nachádza okolo nás, bolo najprv navrhnuté. Fast Company nedávno vybrala tie najlepšie prípady inovácií v súťaži Innovation by Design Awards. Zoznam zahŕňal technologický hub, ktorý v období pandémie rýchlo zmenil spôsob svojho fungovania a “prepol” na pripravovanie odpovedí na súčasné výzvy; aplikáciu, ktorá vďaka VR umožňuje cvičiť na tých najkrásnejších miestach na svete; platformu na vizualizovanie možností dizajnu mestských priestorov; grafiky o protestoch v Hong Kongu; a mnohé ďalšie…

Čítaj celý článok tu: LINK

Zdroj: Fast Company

10 rokov Instagramu: Briti, ktorí vybudovali svoje podnikanie na Instagrame

Vedeli ste o tom, že Instagram mal pred pár dňami 10 rokov? Počas tohto obdobia narástol z jednoduchej webstránky na nahrávanie fotiek a dávanie lajkov, na obrovskú platformu – taktiež aj pre podnikanie.
V roku 2012 Facebook kúpil Instargram za 1 miliardu $. To sa v tom čase zdalo ako obrovská suma. Posledný rok ale priniesol Facebooku 20 miliárd $ príjmov z reklamy. Zároveň je to miesto, kde malé firmy rastú a prosperujú – kampaň zozbierala pár príkladov britských podnikateľov, ktorí vo veľkom založili svoju komunikáciu na Instagrame. Pozrite sa, ako túto platformu používa obchod s pečivom, kaktusmi, fitnes tréner, fashion brand…

Čítaj celý článok tu: LINK

Zdroj: Campaign Live

Ako zmenil Tinder spôsob zoznamovania

V súčasnej dobe je online tým hlavným prostriedkom, cez ktorý sa ľudia spoznávajú a príchod Tinderu v 2012 tento trend ešte urýchlil. V roku 2017 sa skoro 40% heterosexuálnych párov spoznalo cez internet a pre páry rovnakého pohlavia je toto číslo ešte väčšie. Tinder už pravdepodobne pozná každý (pravdepodobne ho každý ale nepoužíva) a po niekoľkých rokoch na trhu sa táto randiaca appka rozhodla pre svojich užívateľov trošku osviežiť zážitok z jej používania. Rozhodli sa zmeniť “bežné” posúvanie fotiek na interaktívny zážitok, pri ktorom každá interakcia je pridaná do užívateľovho profilu na to, aby mu nakoniec ponúkla tých najlepšie vyhovujúcich potenciálnych partnerov.

Táto akcia začala v USA v roku 2019 a cca v polke septembra 2020 bola spustená a dostupná celosvetovo.
Čo viac budeme písať, pozrite si video:

A pre zaujímavosť, takto vyzerá graficky spôsob zoznamovania sa:

Search insights z Google Trends: 4 behaviorálne zmeny, ktoré zmenili retail

Insight tím z Googlu sa bližšie pozrel na frázy spojené so správaním spotrebiteľa, ktoré zadal do vyhľadávania za posledné mesiace. Spozorovali štyri hlavné témy – spotrebitelia ženú inovácie v biznise dopredu, očakávajú väčšiu virtualizáciu nových oblastí, presun zvykov z jednej kategórie do druhej a očakávajú, napríklad, doručenie všetkého, čo si vedia kúpiť, domov (aj keď to môže byť úplný niche). Hľadajú čo najsúčasnejšiu a najlokálnejšiu informáciu o obchodoch a službách, a taktiež hľadajú viac informácií o nových produktových kategóriách.

Čítaj celý článok tu: LINK

Zdroj: Think with Google

YouTube sa chce stať konkurentom pre Amazon a Alibabu

Svetovo najväčší video portál nedávno začal žiadať od tvorcov, aby používali YouTube softvér na označovanie a sledovanie produktov predstavených v ich videách. Tieto dáta potom budú prepojené s analytikou a nákupnými nástrojmi od materského Googlu. Každá hračka, gadget a tovar, ktorý vidíte na YouTube bude teda čoskoro dostupná na predaj online – nie na Amazone, ale priamo na YouTube.

Čítaj celý článok tu: LINK

Zdroj: Bloomberg

PPA – People Also Ask boxy: Tipy na ranking, optimalizáciu a sledovanie

Prinášame vám niekoľko tipov, ako značky používajú PPA polia vo vyhľadávačoch. PPA boxy sa zobrazujú pri skoro polovici všetkých vyhľadávaní.
Na tomto odkaze nájdete ako fungujú a ako ich viete použiť pre svoj prospech.

Americká armáda skúša okuliare s rozšírenou realitou pre psov

Ukazuje sa, že AR by mohla byť technológiou použiteľnou nielen pre ľudí, ale aj pre psov. Presnejšie, je používaná ľuďmi na kontrolovanie a vedenie psov, keď nemôžu byť v ich blízkosti. Americká armáda testuje psie okuliare, aby ich boli schopní použiť na bojisku alebo v iných zložitých situáciách.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: BBC News

Naše ďalšie články