Ani v novembri nezaháľame a prinášame Vám dávku jesenných noviniek zo sveta digitálu. Môžete sa tešiť na tipy z kampane Joa Bidena, novinky vo WhasAppe, či netradičné použitie Twitchu.

Príjemné čítanie.
Váš team Zenith

Na úvod – INOVÁCIE

Množstvo času, počas ktorého sledujeme obrazovky (Screen Time) je výzvou nielen pre dospelých, ale ešte viac pre deti. V posledných mesiacoch je všetko tak nejako hore nohami, ale rodičia sa aj tak snažia kontrolovať, koľko ich deti používajú smartfóny , tablety alebo počítače (pravdaže, okrem času, kedy sa vzdelávajú). Vyjednávanie množstva času, ktorý môžu využiť na hranie alebo sociálne médiá, býva niekedy neľútostivé (z oboch strán). Spark, telekomunikačný operátor na Novom Zélande, sa rozhodol rodičom v tomto trochu pomôcť. Vytvorili smart loptu, ktorá počíta čas, ktorý sa s ňou deti hrajú a športujú. Tieto minúty potom môžu zameniť za tie na obrazovke. Skvelý prístup, ako zvládnuť túto výzvu!

Activate Tech & Media Outlook

Tento rok sa nekonala (zo zjavných dôvodov) konferencia WSJ Tech Live, ale výročný report Activate Tech & Media Outlook máme. Na skoro 150 slajdoch uvidíte, čo sa deje (alebo sa čochvíľa stane) vo video hrách, AR/VR, videu (nielen podiel VOD, ale aj inovácie), eCommerce, eSport, športové technológie a stávkovanie, zaujímavú časť o super užívateľoch a nakoniec aj o výzvach v reklamnom priemysle. Stojí za to si vyhradiť čas a prečítať tento report.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: Activate.com

Viac než len zľavy

Čínsky Singles Day bol len veľmi nedávno (11.11.). Je to najväčší nákupný “sviatok” v krajine, niečo ako Black Friday alebo Cyber Monday, ale mnohonásobne väčšie. Každý rok to je nielen o oslave zliav a promo akcií, ale aj o premiére nových celebritných produktov (tento rok Taylor Swift odštartovala svoje produkty na Tmall, na určitú dobu exkluzívne len pre čínsky trh), veľa nových technológií a inovácií.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: eMarketer.com

WhatApp prináša miznúce správy

Facebook nedávno oznámil, že WhatsApp prekročil ohromnú hranicu 100 miliárd správ poslaných za jeden deň. Ale nie každý chce, aby tu jeho správy ostali navždy. Teraz, celosvetovo populárna aplikácia na posielanie správ s 2 miliardami užívateľov, pridáva ľuďom možnosť mať väčšiu kontrolu nad svojimi slovami a obrázkami. Vo WhatsApp-e budú mať používatelia po novom možnosť nastaviť si príkaz, aby sa poslaná správa vymazala po 7 dňoch.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: TechCrunch.com

Z Twitchu sa stáva platforma pre Beauty značky

Twitch má cez 17,5 milióna denných aktívnych používateľov. Nie je preto divu, že priťahuje pozornosť spoločností aj mimo tradičného gejmerského sveta.
Uvažovali ste ale niekedy o Twitch-i ako o platforme, na ktorej by ste mohli promovať produkty pre krásu? Ako sa ukázalo, môže to byť dobré a zároveň nepreplnené miesto. Jedna z beauty influenceriek promovala jej kozmetiku zatiaľ čo hrala League of Legends.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: digiday.com

VR a AR, Big Data na hracích plochách NBA

Jednou z kategórií, ktoré trpia počas pandémie najviac, je šport. Pre dôležitosť zdravia hráčov aj divákov, väčšina profesionálnych líg po celom svete buď ukončila súťaže predčasne alebo dovolila hrať len limitovaný počet zápasov.
Športový priemysel preto začína používať nové technológie na vybudovanie virtuálnych zážitkov v čase, kedy skutočné nie sú možné. Rafał Rybałtowski zo Starcom Poland zozbieral najzaujímavejšie príklady toho, čo sa deje na hracích plochách NBA – virtuálne steny s divákmi, virtuálna a rozšírená realita a mnoho dát.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: cmoinsider.pl

10 lekcií o sociálnych médiách z kampane Joe Bidena

A na záver, niekoľko tipov od James McComba, kreatívca v BBH London, o tom, čo nás môže inšpirovať v kampani Joe Bidena na sociálnych médiách a čo by sme mohli použiť pri komunikovaní svojich značiek.

Čítaj celý článok tu: LINK
Zdroj: BBH

Naše ďalšie články