V našej agentúre máme obrovský dôvod na radosť. Rok sme 2021 odštartovali spoluprácou s dvomi novými klientami, ktorí si cestu k nám našli vďaka naším presvedčivým výsledkom v minulých rokoch i realizovaným kampaniam pre inšpiratívnych klientov ako Dedoles, O2 Slovensko či Tatra banka.

Mimoriadne nás teší aj fakt, že obe značky sú zo Slovenska, majú za sebou veľa tvrdej práce a pred sebou ambiciózne ciele, ktoré veríme, že sa im aj vďaka našej pomoci podarí dosiahnuť.

GymBeam, e-predajca predovšetkým výživových doplnkov, je na slovenskom trhu od roku 2014 a dnes pôsobí už na 14 európskych trhoch. „V niektorých krajinách sme však narazili na hranicu alebo akýsi mantinel, a preto sa v performance online priestore už nemáme kam ďalej posunúť. Našou víziou je posilniť brand awareness a visibilitu v širšej cieľovej skupine. A zároveň stimulovať náš e-shop príchodom nových zákazníkov. V Zenithe rýchlo porozumeli našim potrebám a cieľom. Výsledkom vzájomnej spolupráce (klient, agentúra – kreatívna i mediálna) je komunikačná stratégia a mediaplán, od ktorého máme veľké očakávania.“, vyjadrila sa Mária Cicmanová, CMO spoločnosti.

Adrián Skovajsa, CEO spoločnosti ORION TIP, zas vysvetľuje dôvody, prečo sa po predošlých komunikačných pokusoch rozhodli osloviť na spoluprácu práve Zenith: “Keď sme sa rozhodli v priebehu minulého roka ´zdvihnúť´ naše aktivity zo zeme do online priestoru, bolo nám jasné, že pre posilnenie značky budeme nevyhnutne potrebovať premyslenú kampaň. Sme špecialisti na kurzové stávky, ale nie na marketing, tak sme sa rozhodli zveriť do rúk profesionálom.“ V mimoriadne konkurenčnom prostredí stávkových spoločností bolo pre klienta kľúčovým najmä pochopenie cieľovej skupiny, komunikácie konkurencie a nastavenie komunikácie v strednodobom horizonte. To všetko sme obsiahli v mimoriadne komplexnej komunikačnej stratégii.

Za agentúru Zenith musíme taktiež povedať, že tak ako sa my snažíme byť inšpiratívni pre našich klientov, tak sú pre nás veľkou inšpiráciou i oni samotní. V prípade týchto dvoch klientov sme natrafili na skutočne vnímavých ľudí, ktorí sú profesionálmi v tom čo robia a veľa sme sa od nich naučili aj my. Teší nás, že si vždy vypočujú naše rady a názory. Dokonca ich aktívne vyžadujú, nakoľko si uvedomujú, že bez predošlých skúseností na cross-mediálnom komunikačnom poli je pre nich náročné odhadnúť sumu želanej mediálne investície či výšku televízneho alebo non-TV nastavenia.

V prípade oboch týchto zadávateľov zároveň platí, že mimoriadne dôležitým faktorom pre spoluprácu je vzťah klient – agentúra, založený na vzájomnej dôvere a pochopení. Je skvelé vidieť, že existujú klienti, ktorí na prvom mieste vyžadujú kvalitu a profesionálne výstupy. Adrián Skovajsa z ORION TIP to zhrnul bravúrne slovami: „Nemali sme chuť strácať čas skúmaním, obchádzaním agentúr, porovnávaním ponúk a následným výberom. Nikdy to nie je záruka toho najlepšieho výsledku. Pozreli sme sa na úspešné a inšpiratívne značky a s kým spolupracujú. Išli sme na to intuitívne a jednoducho.“

Spoločnosti GymBeam i ORION TIP tak vítame v našej Zenith rodine, ďakujeme im za ich prejavenú dôveru a prajeme im veľa úspechov.

Naše ďalšie články