Mediálna agentúra Zenith v spolupráci s najväčším slovenským poskytovateľom hostingových služieb Websupport, pripravili prvú medzinárodnú kampaň na troch trhoch v Čechách, Maďarsku a na Slovensku.

Websupport chce touto kampaňou vstúpiť aktívnejšie na zahraničné trhy so svoju ponukou doménových a hostingových služieb.
„Touto kampaňou štartujeme novú éru Websupportu, ako regionálnej značky pochádzajúcej zo Slovenska, s cieľom spojiť náš medzinárodný know-how s lokálnymi možnosťami a našim poznaním trhov,” hovorí Ján Cifra, CEO Websupport.

Kampaň pobeží v krajinách v niekoľkých vlnách počas jesene a zimy 2021 a využíva okrem televízie aj ďalšie video formáty, či iné online médiá. „Teší nás, ze sme Websupportu mohli predstaviť naše uvažovanie a multikanálovú stratégiu na výraznejšie presadenie sa značky Websupport na trhu, a to nielen na Slovensku, ale začať značku budovať aj na trhoch v Čechách a v Maďarsku“ – povedal Tomáš Kosec, Senior Client Consultant z mediálnej agentúry Zenith.

„Vážime si, že nás Websupport oslovil a že je ďalším spomedzi klientov, ktorým pripravujeme regionálnu mediálnu stratégiu na viacero trhov. Som rád, že úspešným firmám a značkám pochádzajúcim zo Slovenska, môžeme aj my našim prispením pomáhať v ich ďalšom rozvoji nielen doma, ale aj za hranicami Slovenska.” – hovori CEO agentúry Zenith Dušan Viszt.

Ďalšou novinkou z letnej kuchyne Zenithu, je návrat obchodnej riaditeľky Natálie Vlk na svoju pozíciu. Ako hovorí Dušan Viszt: „Teší ma, že Natália sa po krátkych materských povinnostiach rozhodla vrátiť do kolobehu a pomôcť nám v ďalšom napredovaní. Verím, že nájdeme spoločný balans jej súkromného a pracovného života a rok 2022 opäť štartujeme v plnej sile. Zároveň chcem poďakovať Alexovi Máťušovi, ktorý nám počas roka 2021 výrazne pomáhal s touto agendou“.

Naše ďalšie články