V Zenithe máme radi kvalitný humor a zábavu. A naši klienti tiež. Navyše sa často oprávnene hovorí, že robiť vtipné videá na sociálnych sieťach je to najťažšie. Klaudia Malenovská alias HelloKlaudi sa im venuje na 100 % a robí to perfektne. Našu sériu rozhovorov tak rozširujeme práve o ňu. O influencerku, mamu a bývalú profesionálnu tenistku. Prajeme príjemné čítanie.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
1. Spomínaš si ešte na svoju prvú honorovanú spoluprácu? Kedy to bolo a čo bolo predmetom spolupráce? 🙂
Moja prvá honorovaná spolupráca bola asi pre značku Blistex. Dovtedy to boli len bartríky. Bolo to 17.11.2021 – čiže 2,5 roka dozadu? Predmetom spolupráce boli balzamy na pery 🙂
2. Podľa čoho si vyberáš spolupráce? Ktoré faktory zohrávajú rolu pri ich výbere a realizácii? A naopak, pre ktorý produkt / službu by si spoluprácu nikdy neprijala?
Tým, že robím humor a moja tvorba je naozaj otvorená hocijakým žartíkom a vtipom, tak nemám oklieštené spolupráce, že to musí byt z nejakého konkrétneho fachu alebo niche. Robím spolupráce aj na menštruačné nohavičky, ale aj pre Globsec. Humor je pre každého. Ďalšie faktory zohrávajú rolu pri výbere samotných brandov/organizácií. Tu mám naozaj obrovskú zodpovednosť pri propagovaní niečoho pre masy. Nemôže to byť nekvalitné, pofidérne alebo nejaký scam! Tu si treba robiť research! Nemám nič, čo by som neprijala. Som zábavný kanál. Ak máte ambíciu budovať vašu legitímnu značku, sem s tým.
3. Koho zo slovenských prípadne zahraničných influencerov a známych osobností rada sleduješ a prečo?
Milujem amerických tvorcov. Absolútna topka je pre mňa Brittany Broski. Kvôli nej mám v pláne založiť si konečne poriadny YouTube channel. Ďalej herci Caitlin Riley, Brian Jordan Alvarez, Boman, Manon Mathews. Je ich viac. Slovenských je pomenej ale tak napríklad Jovinečko, Katezinka, Mojmír Procházka, Števo Martinovič. Ja si fakt idem asi len ten humor a sem tam nejaký makeup/vlasy? Ale nič iné tam nesledujem.
4. Na ktorú spoluprácu rada spomínaš alebo bola pre Teba z akéhokoľvek dôvodu dôležitá / zaujímavá?
Ja absolútne milujem klientov ako Snuggs, Bioil, Aupark, samozrejme O2 a všetkých tých, ktorých sa neboja experimentovať. Snuggs je naozaj moja srdcovka, lebo to, čo mi schválili oni, je až bizár a vyplatilo sa. Dôvera je pre mňa veľmi dôležitá. Tak trochu viem čo robím, tak to nechajte na mňa 😂 a to si cením. Veľa krát už ani nedostávam briefy, lebo vedia že dobre bude.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
5. Kde hľadáš inšpiráciu pre svoj obsah na Instagrame?
Asi sám život. Žaneta je od mami, Milan a Pali od chlapov, ktorých som spoznala za svoj život, ostatné mi napadnú fakt hocikedy. Ja si zoberiem zošit a že poď ideme niečo vymyslieť Klaudia a väčšinou do 30 minút mám scenár. God bless you.
6. Máš ešte nejakú vysnívanú spoluprácu prípadne produkt, ktorý by si rada odprezentovala?
Hmm. Možno nejakú luxusnú značku hodiniek/šperkov/kabeliek. Luxury branding je totižto úplne iný. Pridať humor do týchto komodít by bola výzva.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
7. A na záver, čo by si odkázala novej, nastávajúcej generácii mladých slovenských tvorcov obsahu a influencerov? Aké rady do tvorby ich obsahu na sociálnych sieťach by si im dala?
Že nech sa neprepália nejakým algoritmom. Áno, najrýchlejšie vyrastiete, keď budete dávať jedno video denne naprieč všetkými platformami a ideálne iný obsah, ale je to udržateľné? Neviem. Osobne si myslím, že netreba byť úplne posadnutý, ak je ten obsah dobrý, ľudia si vás nájdu.
Bonusová otázka č. 1: Aké sú tvoje hranice humoru? Čo už je pre Teba cez čiaru?
Nemám úplne vytýčené hranice, no môj obsah je viac menej family friendly, čiže nenadávam, nepoužívam vulgarizmy, nejdem ani do rasistických či iných kultúrnych vtípkov. Vie to byť na úkor vašej značky, preto si dávam na to pozor. Aj keď v súkromí som určite väčší rebel 😂
Bonusová otázka č. 2: Koľko v priemere času tráviš nad produkciou jedného videa? Máš vopred stanovenú stratégiu / content plán publikovania videí a obsahu na sociálnych sieťach?
Jedno video v priemere 8-10 hodín. Od nápadu až po vypostovanie. Stratégiou by som to nenazvala. Snažím sa dávať videá aspoň 2x do týždňa. Striedať spolupráce s natívnym obsahom. Content plan je u mňa momentálne to, že sa zobudím a idem natočiť to, čo má ten najbližší deadline 😂 Je to momentálne hektické. Jedno dieťa má 3,5 roka a druhé je na ceste. Som rada, že mám energiu na to vôbec niečo postnúť. 😂
Autorom rozhovoru a rubriky je Ľuboš Oláh, Senior Digital Consultant v mediálnej agentúre Zenith a zároveň držiteľ certifikátu DIMAQ.