PlazBoys aka Plážoví chalani sú podarenou trojicou, ktorá zabáva svojimi vtipnými videami a sketchmi na sociálnych sieťach množstvo, prevažne mladých ľudí. Veď schválne, na TikToku ich sleduje 150 000 užívateľov a na Instagrame majú ďalších 70 000 sledovateľov.

My ich už v Zenithe veľmi dobre poznáme, keďže od minulého roka sa stali ambasádormi nášho klienta, digitálneho operátora Radosť a my tak máme možnosť s týmito mladými chalanmi pravidelne komunikovať a spolupracovať. Ale teraz ste na rade vy, spoznajte ich bližšie prostredníctvom tohto blogu, v ktorom sme vyspovedali dvoch z tejto trojice, Filipa a Mateja. 😊

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Radosť (@tojeradost)

1. Spomínate si ešte na svoju prvú honorovanú spoluprácu? Kedy to bolo a čo bolo predmetom spolupráce?

Matej: Naša prvá spolupráca bol barter za topánky. Je to celkom vtipné, pretože sme traja a za jedno video sme vtedy dostali iba jeden pár topánok, ktoré sme predali a peniaze za ne si rozdelili. 🙂

Filip: Naša prvá honorovaná spolupráca mimo barteru bolo reklamné video na holiaci strojček približne rok a pol dozadu. Chodili sme po ulici za ľuďmi a pýtali sme sa, či ich môžeme oholiť a ak povedali áno, dostali od nás strojček. Spolupráca neprebehla úplne bez problémov, ale nakoniec všetko dobre dopadlo a veľa sme sa naučili do budúcich spoluprác.

2. Podľa čoho si vyberáte spolupráce? Ktoré faktory zohrávajú rolu pri ich výbere a realizácii? A naopak, pre ktorý produkt / službu by ste spoluprácu nikdy neprijali?

Matej: Pri výbere spoluprác sa snažíme myslieť hlavne na naše publikum ako aj prípadný negatívny vplyv, ktorý by nás mohol z konkrétnej spolupráce dobehnúť. Napríklad, raz nám prišla ponuka na sexuálne pomôcky a hračky, ktorá bola pre nás vtedy veľmi príjemne honorovaná, avšak vzhľadom na naše publikum, ktorého súčasťou sú aj mladší ľudia, sme sa rozhodli spoluprácu odmietnuť. Taktiež je pre nás dôležitý počet výstupov, keďže mesačne vytvoríme niečo okolo 12 videí, nechceme, aby polovica z nich boli sponzorované reklamy. Od začiatku našej tvorby, čo sú takmer dva roky, sme zobrali menej ako 20 spoluprác.

Filip: Každý mesiac sme ochotní zobrať iba istý počet spoluprác, aby na našom profile bolo v každom momente viac našich videí ako reklamných. To je jeden z faktorov, kvôli ktorému sme schopní odmietnuť spoluprácu, ale samozrejme sú aj ďalšie ako nízka odmena alebo propagovanie výrobkov, s ktorými nie sme stotožnení. Keďže sme ale traja, tak u nás platí demokracia a ak dvaja s niečím súhlasia, tak tretí musí súhlasiť tiež 😀

3. Koho zo slovenských prípadne zahraničných influencerov a známych osobností radi sledujete a prečo?

Matej: Zo Slovenska sledujeme najmä ľudí, s ktorými sme kamaráti, skôr sledujeme zahraničných creatorov ako napríklad Italianbach, Jackjos3ph, trent_miller__ alebo dylan.page.

4. Na ktorú spoluprácu radi spomínate alebo bola pre vás z akéhokoľvek dôvodu dôležitá / zaujímavá?

Filip: Jedna zo zaujímavejších spoluprác bola reklama pre Aquapark na strednom Slovensku, vďaka ktorej sme prvýkrát po roku nakrúcania išli spolu na výlet mimo Bratislavy. Síce sme si celý výlet zle naplánovali ale veľmi sme si to užili a vytvorili sme dobré výstupy a hlavne zážitky.

5. Kde hľadáte inšpiráciu pre svoj obsah na Instagrame a TikToku?

Filip: Inšpiráciu hľadáme vždy v našich denných životoch. Pri rozprávaní si príbehov z posledného týždňa vždy niekto povie o situácii, na ktorej sa zasmejeme a rozhodneme sa ju natočiť znovu. Ak takéto situácie nie sú, tak brainstormujeme o tom, aké typy ľudí poznáme a ešte sme ich nestvárnili vo videu.

6. Máte ešte nejakú vysnívanú spoluprácu prípadne produkt, ktorý by ste radi odprezentovali?

Filip: Vysnívanú spoluprácu práve realizujeme a určite to bude zážitok na celý život. Okrem tejto spolupráce medzi produkty, ktoré by sme všetci traja veľmi radi promovali, patria jednoznačne nejaké energetické nápoje, prípadne firma, ktorá v rámci spolupráce posiela svojich influencerov aj na eventy do iných miest a krajín.

7. Instagram alebo TikTok? Kde sa vidíte v tvorbe obsahu o 5 rokov?

Filip: Čím sme starší, tým viac pushujeme Instagram a je možné, že za 5 rokov budeme tvoriť content hlavne tam. Tiež je veľmi pravdepodobné, že nebude už existovať iba Plazboys profil, ale aj naše osobné profily, kde budeme pridávať pravidelný video a photo content.

Matej: Mňa osobne robenie contentu veľmi baví a dúfam, že nám nikdy nevymizne kreatíva, aby sme mohli robiť tento úžasný job do konca našich životov. Taktiež beriem tvorenie contentu, ako taký odrazový bod, ktorým sa postupom času chceme dostať k moderovaniu rôznych eventov, prípadne sa dostať k hraniu v televízii.

Bonusová otázka: Koľko v priemere času trávite nad produkciou jedného videa? Máte vopred stanovenú stratégiu / content plán publikovania videí a obsahu na sociálnych sieťach?

Matej: Tvorením contentu trávime približne jeden deň v týždni, aj to nie celý, ale tak 5 hodín. Nemáme žiadny plán videí, väčšinou to je tak, že čo za ten deň natočíme, jeden z nás následne postrihá a uploadovať sa snažíme 3 videá do týždňa.

 

Autorom rozhovoru a rubriky je Ľuboš Oláh, Senior Digital Consultant v mediálnej agentúre Zenith a zároveň držiteľ certifikátu DIMAQ.

Podobné články