Keby som mal zhrnúť udalosti posledných pár rokov do jednej vety, znela by asi takto: ,,Personálna optimalizácia by Zenith Media.“ Alebo inak povedané, ako som sa po 8 rokoch pracujúc v rôznych oblastiach marketingu, dostal do agentúry Zenith a stal sa digitálnym konzultantom.
Moje predošlé skúsenosti boli zo súkromného podnikania, kde som sa špecializoval na marketing a predaj v EU, ale aj mimo EU. Hlavným dôvodom, prečo som sa rozhodol vyskúšať si prácu v agentúre bolo získať skúsenosti a prehľad vo svete marketingu, a práve globálna agentúra s mnohými medzinárodnými a lokálnymi značkami bola tá správna voľba.
Už dávno pred nástupom ma fascinovala dátová analytika, tvorba marketingových stratégií a celý proces cirkulácie kampaní, ktorý pri správnom nastavení dokáže pre spoločnosti robiť doslova zázraky. Bez neho sa žiadna firma nezaobíde, čo som veľmi dobre poznal a často krát mal príležitosť sledovať zblízka na európskom trhu v sfére, v ktorej som pracoval.
Vďaka príchodu do Zenithu som sa mohol do sveta marketingu ponoriť omnoho hlbšie. A tak som sa každým dňom zdokonaľoval v oblasti stratégie a digitálneho plánovania, tvorby, optimalizácie a vyhodnocovania kampaní naprieč digitálnymi média v zmysle ROI.
Od prvého dňa som mal k dispozícii nespočetne veľa kurzov o digitálnych marketingových nástrojoch, materiálov či programov, ku ktorým by som sa nikdy pravdepodobne nedostal. Nehovoriac o konferenciách – lokálnych či zahraničných, školeniach ako Adform, UDemy, Dimaq, či interných „Digital Thursday“ stretnutiach, kde sa prezentujúcich novinky, stratégie z rôznych segmentov marketingovej komunikácie. Môj skvelý pracovný tím kolegov mi od prvého dňa z rozptýlených a nejasných kúskov vedomostí pomáhal vytvoriť ucelený obraz a tým sa mi darilo veľmi rýchlo napredovať, dôsledkom čoho som sa v tejto oblasti začal cítiť ako doma.
Keď sa spätne zamýšľam nad tým, čo si najviac cením a čo mi pomohlo stať sa v tak krátkom čase digitálnym konzultantom schopným samostatne manažovať viacerých klientov, je to v prvom rade dokonale fungujúci kolektív, či už po profesijnej, alebo personálnej stránke. Každý je tu pre každého a snaží sa poskytnúť najviac zo svojich vlastných skúseností svojim kolegom, aby sme ako firma pre klientov vždy dosiahli čo najlepšie výsledky, pretože rastieme všetci spolu – klient, firma, ja.