(čas potrebný na prečítanie blogu: 12 minút) Autor je držiteľom DIMAQ Professional. Uplynul rok, v online svete sa toho veľa udialo a Mary Meeker tomu opäť dala formu. Prekvapí ma to...
Celý článok
Asi si už mnohí stratégovia, marketéri alebo social media manažéri mysleli, že influencer marketing má svoj vrchol už úspešne za sebou. Opak je však pravdou. Jeho sila a relevancia v marketingových...
Celý článok
Výzva, odvaha a jedna veľká jazda – dobrodružstvo. Aj takto sa dá opísať niekoľko mesiacov trvajúca príprava kampane nášho klienta O2 s názvom #NebudPirat, na ktorej sme spolu s reklamnou agentúrou...
Celý článok
V prvej časti sme sa pozerali na to, prečo to celé vzniklo. Dnes sa budem venovať tomu, čo vzniklo. Pozrieme sa na Digital intelligence a jeho prínos v praxi. Na nástroj,...
Celý článok
Keď príde klient s predstavou native spolupráce, chce niečo, čo je iné, ako by pripravil sám vo vlastnej réžii. Jednoznačne chce niečo „lepšie, kvalitnejšie, efektívnejšie“ – lebo veď za to platí....
Celý článok
Meriame. Meriame lajky na Facebook-u, meriame videnia na Youtube, meriame impresie v Gemiuse, meriame návštevy v Google analytics, kliky v AdForm, bounce rate na stránke, konverzie v e-shope, GRPy v televízii, čítanosť PR článkov, počet bilboardov...
Celý článok