Prognóza vývoja globálnych mediálnych výdavkov
V roku 2022 globálne investície do médií porastú o 8% Priemerná globálna TV inflácia na úrovni cca. 12% kompenzuje straty v...
Celý článokV roku 2022 globálne investície do médií porastú o 8% Priemerná globálna TV inflácia na úrovni cca. 12% kompenzuje straty v...
Celý článokVeru tak. Malí sme a pri piatich streamovacích službách sme započítali naozaj len tie najzvučnejšie. Ale ruku na srdce, už aj to...
Celý článokNovú spoluprácu s klientom Metsä Tissue – pre značku Tento ohlásili agentúry Zenith a Performics. Mediálnu stratégiu a nákup offline médií...
Celý článokRok 2021 bol v našej branži jeden nevyspytateľný kolotoč. Máme však obrovskú radosť, že ho môžeme uzavrieť mimoriadnym úspechom, vlastne hneď...
Celý článok🏆 Celkové víťazstvo v súťaži DIGITAL EXCELLENCE AWARDS, 1. miesto v podkategóriách Performance a Ideas, a 2. miesto v podkategórii Economy....
Celý článokTento rozhovor je celý sprístupnený rozhovor nášho CEO Dušana Viszta, ktorý dal pre Stratégie. Z rozhovoru sa dozviete: – v čom...
Celý článokMediálna agentúra Zenith v spolupráci s najväčším slovenským poskytovateľom hostingových služieb Websupport, pripravili prvú medzinárodnú kampaň na troch trhoch v Čechách,...
Celý článokV našej agentúre máme obrovský dôvod na radosť. Rok sme 2021 odštartovali spoluprácou s dvomi novými klientami, ktorí si cestu k...
Celý článokInovácie na úvod Začiatok roka je vždy oslavou pre fanúšikov technológií – je to čas, kedy býva CES (Consumer Electronics Show)....
Celý článok