Ako sme znížili uhlíkovú stopu v rámci kampane Tatra banky
Klimatická kríza je najväčšou výzvou súčasnej generácie, ktorá vážne ovplyvní našu budúcnosť. Environmentálna téma postupom času naberá na čoraz väčšej vážnosti a...
Celý článokKlimatická kríza je najväčšou výzvou súčasnej generácie, ktorá vážne ovplyvní našu budúcnosť. Environmentálna téma postupom času naberá na čoraz väčšej vážnosti a...
Celý článokMáme veľkú radosť, že sme sa vôbec ako prvá cross-mediálna agentúra stali súčasťou ADMA – Asociácia digitálnych marketingových agentúr. Takto zhodnotil...
Celý článokKoniec roka bol pre nás dôvodom na oslavu hneď dvakrát. Stali sme sa víťazom mediálneho tendra pre spoločnosť METRO Cash&Carry SR,...
Celý článokUž od začiatku našej spolupráce s klientom Disney+, ktorý je aktuálne najväčšou video streamovacou platformou na svete, sa snažíme klientovi prinášať netradičné...
Celý článokV posledných rokoch zažívame doslova jednu krízu za druhou. Či už ide o pandemickú krízu, ruskú agresiu u našich východných susedov, či s nimi spojenú...
Celý článokV roku 2022 globálne investície do médií porastú o 8% Priemerná globálna TV inflácia na úrovni cca. 12% kompenzuje straty v...
Celý článokVeru tak. Malí sme a pri piatich streamovacích službách sme započítali naozaj len tie najzvučnejšie. Ale ruku na srdce, už aj to...
Celý článokNovú spoluprácu s klientom Metsä Tissue – pre značku Tento ohlásili agentúry Zenith a Performics. Mediálnu stratégiu a nákup offline médií...
Celý článokRok 2021 bol v našej branži jeden nevyspytateľný kolotoč. Máme však obrovskú radosť, že ho môžeme uzavrieť mimoriadnym úspechom, vlastne hneď...
Celý článok🏆 Celkové víťazstvo v súťaži DIGITAL EXCELLENCE AWARDS, 1. miesto v podkategóriách Performance a Ideas, a 2. miesto v podkategórii Economy....
Celý článok