V blogu sa dozviete: Prečo sú retail media na Slovensku stále viac v kurze a v akom stave sa momentálne nachádzajú Ako Slováci reálne nakupujú – v ktorých kategóriách dominuje online, kde stále viac...
Celý článok
V posledných rokoch sa v marketingových kruhoch čoraz častejšie spomína pojem retail media. Tento kanál, ktorý už v zahraničí patrí medzi najrýchlejšie rastúce segmenty digitálnej reklamy, predstavuje pre značky úplne nový...
Celý článok
Umelá inteligencia sa stala súčasťou každodenného života marketérov. Nie je to už len téma technologických konferencií. AI mení spôsob, akým vyhľadávame, nakupujeme aj komunikujeme so značkami. Rok 2025 ukazuje, že marketing...
Celý článok
V júli tohto roku prebehla posledná implementácia nového reklamného systému Andromeda, ktorá predstavuje zásadný posun v tom, ako budeme plánovať, tvoriť a optimalizovať kampane na Facebooku a Instagrame. Ide o strategický krok,...
Celý článok
V dobe globálnej ekonomiky je lákavé predpokladať, že úspešný model z domáceho trhu bude fungovať rovnako dobre aj v zahraničí. Mnoho firiem si však až príliš neskoro uvedomí, že kultúra, zvyky,...
Celý článok
Evolúcia z nás urobila sociálne bytosti a preto potrebujeme byť neustále v kontakte s našimi blízkymi, a počas pracovného dňa samozrejme aj s kolegami. A byť dostupný v dnešnej dobe nie je žiaden problém, až sa tá...
Celý článok
Milan Bez Mapy, vlastným menom Milan Bardún, patrí medzi najvýraznejšie postavy slovenského blogového a influencer marketingu. Je známy svojimi blogmi, vtipnými videami a príspevkami na sociálnych sieťach, kde primárne zdieľa svoje...
Celý článok
Pracovať viac ≠ pracovať lepšie Keď má človek veľa práce, ľahko sa nechá pohltiť nekonečným zoznamom povinností. Hustle culture nám podsúva myšlienku, že byť stále zaneprázdnený je znak úspechu. No realita...
Celý článok
Reklama ovplyvňuje deti rôznymi spôsobmi. To, ako deti reklamu vnímajú, môže závisieť od viacerých faktorov vrátane ich veku, vedomostí a skúseností. Z hľadiska marketingovej stratégie predstavujú deti mimoriadne atraktívnu cieľovú skupinu....
Celý článok
Nachádzame sa v ére silnej online video komunikácie. Táto kategória ukrojila v minulom roku až 49 miliónov eur z výdavkov slovenských inzerentov a jej rast sa nezastavuje. Ešte donedávna bolo bežnou praktikou vytvoriť jeden televízny...
Celý článok