Black Friday – nákupný ošiaľ na trhu i v televízii
S pojmom Black Friday sa stretol už každý z nás, nie každý však vie, čo sa za týmto tajuplným názvom skrýva. A nie, nebude to zelený mimozemšťan. Kým sa vydáme do...
Celý článokS pojmom Black Friday sa stretol už každý z nás, nie každý však vie, čo sa za týmto tajuplným názvom skrýva. A nie, nebude to zelený mimozemšťan. Kým sa vydáme do...
Celý článokDigitálne prostredie a online svet predstavujú enormne flexibilný a meniaci sa ekosystém, ktorý sa neustále vyvíja, formuje a vytvára nové dimenzie, v ktorých sa pod tlakom informácií môžeme časom strácať. V kontexte turbulentných udalostí roku...
Celý článokAutorka je držiteľom certifikátu DIMAQ. V tomto blogu (seriáli) na pokračovanie Vás prevedieme pestrofarebným pozadím online PR článkov z mediálneho pohľadu. Spoznáte nielen základné pojmy, ale dáme Vám aj praktické rady, ako...
Celý článokKeby som mal zhrnúť udalosti posledných pár rokov do jednej vety, znela by asi takto: ,,Personálna optimalizácia by Zenith Media.“ Alebo inak povedané, ako som sa po 8 rokoch pracujúc v...
Celý článokCelý deň zavretí doma pred obrazovkou TV a zároveň ťukajúc do mobilu – toto je obraz dnešných domácností, ktorý zariadil nový koronavírus. Od prijatia prísnych opatrení v boji so šírením nákazy,...
Celý článokDáta. Dnes veľmi často skloňované slovo prakticky v každej oblasti – ekonomickej, vedeckej či politickej. Dáta sa týkajú aj našich súkromných životov, i keď máloktorí z nás si to uvedomujú. Dennodenne ich totiž používame...
Celý článok(čas potrebný na prečítanie blogu: 7 minút) Autor je držiteľom DIMAQ Professional. Ak poviem, že video reklama na Slovensku je dnes veľmi populárna, pravdepodobne budeš súhlasiť. Ale čo to vlastne znamená?...
Celý článok(čas potrebný na prečítanie blogu: 12 minút) Autor je držiteľom DIMAQ Professional. Uplynul rok, v online svete sa toho veľa udialo a Mary Meeker tomu opäť dala formu. Prekvapí ma to...
Celý článokAsi si už mnohí stratégovia, marketéri alebo social media manažéri mysleli, že influencer marketing má svoj vrchol už úspešne za sebou. Opak je však pravdou. Jeho sila a relevancia v marketingových...
Celý článokVýzva, odvaha a jedna veľká jazda – dobrodružstvo. Aj takto sa dá opísať niekoľko mesiacov trvajúca príprava kampane nášho klienta O2 s názvom #NebudPirat, na ktorej sme spolu s reklamnou agentúrou...
Celý článok