Digitálna audio reklama sa na Slovensku v posledných rokoch stáva stále významnejšou súčasťou marketingových stratégií značiek. S rastúcou popularitou podcastov, internetových rádií a streamovacích platforiem sa tento typ reklamy ukazuje ako...
Celý článok
V posledných rokoch ste si určite viacerí všimli, že sa v zozname zariadení, na ktorých sa vaša YouTube reklama môže zobraziť, objavilo okrem pôvodnej trojice (mobile phones, desktop, tablet) aj štvrté zariadenie –...
Celý článok
Pamätáte si tie časy, kedy sa rezervácie klientov vo firmách zapisovali na fyzické papiere perom alebo starou dobrou ceruzkou? A spomínate si na tie nepríjemnosti, kedy ste zrovna tieto papierové hárky...
Celý článok
Spôsob, akým ľudia vyhľadávajú informácie v online prostredí, sa mení. Individuálne preferencie sa môžu v rámci každej vekovej skupiny líšiť a faktory ako technologická odbornosť, informačné potreby a osobné preferencie môžu ovplyvniť...
Celý článok
Na Slovensku sa v posledných týždňoch stala najžhavejšou témou marketingových vôd téma influencerských spoluprác so značkami. Ako definuje Kódex influencer marketingu: Influencer – je subjekt alebo osoba, ktorá je vďaka svojej popularite...
Celý článok
V poslednom čase sa na internete čoraz častejšie stretávame s pojmom „fediverzum“. Možno ste už o ňom čítali alebo počuli niekoho hovoriť. Tento fenomén stojí za to lepšie pochopiť, pretože ak...
Celý článok