Naša pravidelná séria rozhovorov #7O o influencer marketingu má svoj nový prírastok. Tentokrát sme vyspovedali slovenskú herečku, moderátorku, podnikateľku, spisovateľku, influencerku, ale v prvom rade ženu s veľkým Ž, Kristínu Tormovú. 🙂
Je nám veľkou cťou a potešením zároveň, že v rámci Zenithu máme možnosť s touto osobnosťou spolupracovať na krásnych kampaniach našich klientov už viac ako 4 roky. Kristína je, okrem iného, spájaná so zaujímavými celospoločenskými a CSR kampaniami mobilného operátora O2 ako Nebuď pirát, Zdieľaj s rozumom alebo nedávnou kampaňou na pomoc utečencom z Ukrajiny, Buď laska. 🙂
1. Spomínate si ešte na svoju prvú honorovanú spoluprácu na svojom Instagrame? Kedy to bolo a pre akého klienta?
Jejda, veď ja som už influencerka seniorka. Ja som na Instagrame bola jednou z prvých v rámci slovenských lokálnych celebritiek. (Smiech) Takže to bolo už veľmi dávno. Absolútne netuším. Naozaj nie.
2. Podľa čoho si vyberáte spolupráce? Ktoré faktory zohrávajú rolu pri výbere a realizácii tej danej spolupráce?
Som skutočne “brandbeliverka”. Aj si robievam srandu, že som už mohla mať splatenú hypotéku, ale ja nebudem promovať, či propagovať niečo, čo nie som ja. Zatiaľ sa mi to darí a nemienim sa toho vzdať. Chcem, aby moji followeri vedeli, že mi môžu dôverovať a že “moje” veci fungujú a že z kolagénu chudnúť nebudem. Viete, ja robím obchod s bielym mäsom…vlastným. Tak sa to snažím robiť s úctou k sebe, aj followerom. Pre mňa je táto práca zodpovednosť.
3. Koho zo slovenských prípadne zahraničných influencerov a známych osobností radi sledujete a prečo?
Nakoľko väčšinu slovenských inflencerov a inflencerky poznám osobne, je to pre mňa skôr sledovanie kamarátov a kamarátok a teším sa, čo zase vymysleli, čomu sa venujú. Najradšej objavujem malých slovenských instagramistov a instagramistky, ktorý/ktoré nemajú veľa sledovačov, no robia krásno. Niekedy sa do nich tak zamilujem, že sa s nimi musím osobne zoznámiť, či skamarátiť. Rada sledujem obyčajné neobyčajnosti, Katku Koščovú, Barboru Yurkovič, Tu a tam gazdovstvo, Kami Talarovič a tiež múdre profily, ktoré ma veľa učia a srandovné profily, nakoľko humor bytostne potrebujem. Napríklad Rodinná psychológia, Jakub Filo, Vedátor, Znepokojnené matky, ADHD in 30, Zdyelaj kim NEsmazu…profily lekárov a lekáriek a tiež lokálne dizajnové značky a šikovných ľudí.
4. Na ktorú spoluprácu radi spomínate prípadne bola pre Vás z akéhokoľvek dôvodu dôležitá?
Som veľmi vďačná za dlhodobé spolupráce, ktoré mám napríklad s DM drogériou, či Weledou. Veľmi si vážim všetky moje spolupráce s O2, lebo tie sú kreatívne, múdre, vzdelávacie a je pre mňa obrovskou cťou byť súčasťou O2 kampaní. A mám rada aj také tie Témy ako menštruačné gaťky, lebo o týchto témach treba hovoriť normálne.
5. Kde hľadáte inšpiráciu pre svoje príspevky na Instagrame?
Ja mám takú preplnenú hlavu, že mne chodia samé. Navyše ma to tak veľmi baví, že je to až taká malá mánia. Dostať nápad je najvác.
6. Máte ešte nejakú vysnívanú spoluprácu prípadne produkt, ktorý by ste radi odprezentovali na svojom Instagrame?
Čipsy!!! Srandujem. Viete čo, ja robím také krásne spolupráce, že ani nestíham snívať o ďalších. Robím často veci, o ktorých som ani nesnívala. (Smiech)
7. A na záver, čo by ste odkázali novej, nastávajúcej generácii mladých slovenských influencerov? Aké rady do ich práce na sociálnych sieťach by ste im dali?
Nakoľko viem, že moje rady budú mať v paži, môžem radiť hocičo: Tak radím, aby forma komunikácie nepredčila obsah. Aby sa sa sociálne siete nestali len miestom, kde sa sa skrollujú videá. Aby to bolo dobré miesto, kde nájdeme múdro a inteligentný humor. A na to filtre nestačia.
Autorom rozhovoru a rubriky je Ľuboš Oláh, Senior Digital Consultant v mediálnej agentúre Zenith a zároveň držiteľ certifikátu DIMAQ.