Challenge

Najúspešnejšia kampaň na študentský účet v histórií Tatra banky (z pohľadu predajných cieľov). Tie boli naplnené výrazne a v predstihu pred formálnym ukončením kampane.

A to aj napriek tomu, že Tatra banka je lídrom na trhu študentských účtov čo do počtu užívateľov (áno, práve trhové líderstvo môže byť prekážkou ambicióznych rastových cieľov), jej študentský produkt nemá finančne ani komunikačne najsilnejší benefit a pred samotnou kampaňou bol trhový potenciál rozširovania kategórie výhľadovo veľmi nízky.

Insight & Idea

Prenesenie kreatívneho konceptu “Rozšír svoju realitu” do mediálnej roviny a uvedomenie si, že cieľová skupina študentov nie je homogénna, ale veľmi rôznorodá. Že pre ňu neexistuje unikátna konverzná cesta. Že s ňou musíme neustále pracovať, inak stratíme jej pozornosť. Výsledok, ktorý bol predostretý pred klienta, vlastne nebol bežný mediaplán, ale edičný plán s veľkým množstvom mediálnych formátov a aktivít. Pre nezainteresovaných na prvý pohľad “mess”. Pre nás však logický a komplexný návod na aktiváciu cieľovej skupiny a splnenie cieľov klienta.

Realizácia

V rámci kampane sme využili rôzne display formáty, sociálne siete, lokálne afinitné weby, natívne widgety a cielený mailing na študentov. Cielili sme aj pri audio reklame na platforme Spotify. Študentov, ktorých bavia mobilné hry, sme oslovili cez in-app video reklamy. Tatra banka bola sponzorom e-športového turnaja FIFA Pro league – streamoval sa na hráčskej platforme Twitch. Sociálnu sieť Snapchat sme využili na podporu znalosti značky aj ako konverzný kanál. Počas kampane sme vytvorili AR filter nasadený ako reklamný formát a zdieľali ho tisíce študentov.

Komunikovali sme prvý hudobný AR koncert na Slovensku, kde sme predstavili novú pieseň Bejby Blue a Porsche Boya – TY A JA/ NO HATE. Premiéra AR performance bola naživo v Bratislave za účasti mnohých študentov a moderátora Expl0ited. Na IG bol k piesni vytvorený filter „no hate“, ktorý sa virálne šíril. V jesennej vlne influencer Rasťo Paulíny pre našu kampaň customizoval tenisky Jordan 4 aj do digitálnej podoby. Z tenisiek je filter na IG a TikToku.

V kampani bolo celkovo viac ako 40 výstupov od 5 popredných slovenských influencerov.

Do performance časti sme investovali viac ako polovicu rozpočtu a najmä gro agentúrnych FTEs – v podobe neustálej optimalizácie a implementácie „learnings“, keďže kampaň trvala až 8 mesiacov.

Strategickým krokom bolo aj fázovanie kampane a pravidelná obmena kreatív, čím sme predišli poklesom vo výkone formátov.

Ocenenia

Bronzový Digital Pie 2024

 

ROI

126%

naplnenie cieľov klienta v podobe otvorených účtov

97%

účtov otvorených cez mobilnú aplikáciu

13%

medziročný denný nárast otvorených účtov