Plná kontrola nad nastavením placementu pri Demand Gen
Demand Gen prináša od marca 2025 novinku v podobe možnosti nastavenia placementu. Inzerent si tak bude môcť vybrať, ktorý placement/placementy chce využiť. K dispozícii sú možnosti YouTube, Discover, Gmail a Google Display Network.
Viac na:
https://support.google.com/google-ads/answer/15890515
Google prináša viac flexbility v responsive search ads
Vzhľadom na pokročilé implementácie AI a interných prieskumov užívateľskej skúsenosti Google prináša zmeny v podobe väčšej flexibility v responsive search ads. V praxi to napríklad znamená:.
- AI Googlu teraz dynamicky zostavuje a zobrazuje nadpisy, popisy a prvky, aby sa zlepšil výkon.
- V niektorých prípadoch môže Google vynechať určitý obsah, ako sú popisy, ak to vedie k lepšiemu engagementu užívateľa.
- Nadpisy, ktoré neboli použité v RSA, sa teraz môžu zobraziť ako odkazy na podstránky, ak sa predpokladá, že zvýšia výkon.
- Až dva nadpisy RSA sa môžu zobraziť v priestore predtým vyhradenom pre odkazy na podstránky, pričom odkazujú na cieľovú URL adresu.
Viac na:
https://support.google.com/google-ads/answer/15967262
Nové možnosti promo kódu v Google Ads
Google prináša v promo rozšíreniach možnosť vložiť Barcode (klasický čiarový kód) alebo QR kód. Ten sa vygeneruje automaticky na základe vloženia textu. Webové linky zatiaľ nepovoľuje.
Zdroj: Vlastné Google Ads Rozhranie
Google Business links pre search ads
Google prináša takzvané „business links“. Tie opisuje ako nový typ prvku, ktorý umožňuje zacieliť na rôznorodé zámery používateľov v rámci jednej reklamy vo vyhľadávaní. Môže sa prispôsobiť rôznym zákazníckym cestám, aby pomohol zlepšiť zvažovanie reklamy, zapojenie a optimalizovať celkový výkon vašej reklamy.
Daná novinka bola pridaná len do niektorých účtov a jej aplikácia je automatická, treba si preto skontrolovať, či už sa v danom účte nenachádza.
Viac info:
https://support.google.com/google-ads/answer/15468208?hl=en
Sitelinks v YouTube reklame
Pri YouTube reklamách sa postupne začínajú zobrazovať pri mnohých inzerentoch sitelinks, tak ako ich poznáme zo search kampaní. Sitelinks sa môžu zobrazovať pri pMax a Demand Gen kampaniach. Sitelinks si systém vezme automaticky, ak sú nastavené na úrovni účtu alebo prioritne vezme tie nastavené na úrovni kampane.
Zdroj: Adriaan Dekker
Meta
Meta postupne začína spúšťať reklamy na platforme Threads
Meta postupne rozširuje svoje inventory platformou Threads. Zatiaľ uskutočnila počiatočný test v malom rozsahu s obmedzeným počtom inzerentov.
Tento krok má umožniť inzerentom rozšíriť svoje existujúce reklamné kampane Meta s minimálnym dodatočným úsilím.
Reklamy sa zatiaľ zobrazujú medzi obsahom v domovskom kanáli.
O podpore pre Slovensko nemáme zatiaľ informácie.
Viac info:
https://www.facebook.com/business/news/introducing-ads-in-threads