V mediálnych agentúrach pomerne známy, a pre anglicky hovoriacich užívateľov aj samo vysvetľujúci pojem – adserving. Pre zvyšok (nielen) marketérskeho sveta sa ale jedná o pomerne neznámy pojem, ktorý Vám v nasledujúcich riadkoch radi priblížime....
Celý článok
Povedzme, že marketér pracujúci pre istú značku ovláda základné a nestarnúce marketingové princípy a uvedomuje si dôležitosť budovania brandu v dlhodobom horizonte, hoci vie, že je to možno aj na úkor lepších okamžitých...
Celý článok
Článok bol publikovaný v mesačníku Stratégie i na webe titulu Ak ste nepočuli mediálne správy z Googlu z júna 2021, vedzte že „pohroma“ sa odkladá. Áno, hovoríme o cookies tretích strán, ktoré sa nadobro mali pochovať...
Celý článok
S pojmom Black Friday sa stretol už každý z nás, nie každý však vie, čo sa za týmto tajuplným názvom skrýva. A nie, nebude to zelený mimozemšťan. Kým sa vydáme do...
Celý článok
Digitálne prostredie a online svet predstavujú enormne flexibilný a meniaci sa ekosystém, ktorý sa neustále vyvíja, formuje a vytvára nové dimenzie, v ktorých sa pod tlakom informácií môžeme časom strácať. V kontexte turbulentných udalostí roku...
Celý článok
Autorka je držiteľom certifikátu DIMAQ. V tomto blogu (seriáli) na pokračovanie Vás prevedieme pestrofarebným pozadím online PR článkov z mediálneho pohľadu. Spoznáte nielen základné pojmy, ale dáme Vám aj praktické rady, ako...
Celý článok