Challenge

Stále viac a viac komunikačných kampaní je cielených a určených pre mladých ľudí či študentov. Tatra banka si dala za cieľ získať pre svoj produkt Študentský účet 15 tisíc nových otvorení. Najväčšou výzvou pre nás tak bolo šíriť povedomie o produkte a vzbudiť záujem na trhu, ktorý sa z roka na rok zmenšuje. Vedeli sme, že forma musí byť zábavná – práve interakciou s týmito formátmi sa mladí vo veku 15-19 rokov mali dostať do víru súťaží a zábavy a samozrejme aj na stránku klienta. Na konci tejto cesty čakal na študentov Študentský účet s bonusom 30 Eur.

refresher_fotografie_10

Insight & Idea

Za headlinera kampane si Tatra banka zvolila Sajfu. Študenti sa so Sajfom mali zabávať a spraviť 5 úloh, ktoré im na účet automaticky priniesli 30 Eur. Komunikačný koncept, ktorý pripravila Tatra banka v spolupráci s ich digitálnou agentúrou, bol teda mimoriadne zaujímavý pre cieľovú skupinu. Našou úlohou bolo zabezpečiť pre tento obsah dostatočný a kvalitný zásah. Medializácia konceptu sa budovala teasingovo / nebrandovane ešte pred samotným spusteným kampane – a to prostredníctvom rozdávania záhadných Sajfových sošiek na školách.