Aký bude reklamný trh v roku 2020? Inzerenti si priplatia, publikum sa zmenšuje
Tento text Vám prinášame, aby ste sa aj Vy vedeli dostať k exkluzívnemu obsahu mediálne.sk. Uvedenému odbornému portálu ďakujeme, že tento...
Celý článokTento text Vám prinášame, aby ste sa aj Vy vedeli dostať k exkluzívnemu obsahu mediálne.sk. Uvedenému odbornému portálu ďakujeme, že tento...
Celý článokS fragmentáciou mediálnych dát na Slovensku zápasíme už od nepamäti. Dlho sme hľadali zdroj dát, ktorý by meral všetko, ideálne z pohľadu užívateľa...
Celý článokNa tomto mieste väčšinou prezentujeme novinky z prostredia marketingu, či sveta digitálu. Teraz ale prinášame trošku osobnejšie posolstvo. Skrátka – chceme...
Celý článokZdravíme Vás na sklonku leta! Dnes začneme spomienkami na pieseň, ktorú všetci, minimálne tí 30+, dobre poznáte. Runaway train od Soul...
Celý článokToto je odhad mediálnej agentúry Zenith, ktorá spravila prieskum na 13 kľúčových trhoch po celom svete. V poslednom období mediálne výdaje v tomto segmente...
Celý článokTento výber noviniek bude špeciálny. Začneme totiž výberom prác z kategórie Inovácie na Cannes Lions. U nás nezostalo ani jedno oko...
Celý článokPresne vyčíslené, online výdavky budú predstavovať 52%. Rok 2021 bude teda podľa predikcií našej materskej agentúry Zenith zlomovým rokom, kedy online...
Celý článokNa sklonku roka starého, či na začiatku toho nového, sa zvykneme obzrieť a sumarizovať, čo sa nám za predošlých 12 mesiacov...
Celý článokChcete vedieť ako ovládate digitálny marketing? Tento týždeň máte šancu urobiť si test digitálnych vedomostí DIMAQ a k tomu vyhrať účasť...
Celý článokNative, native, native ! Za uplynulý rok či dva nebola snáď skloňovanejšia téma, ktorej by sa venovalo toľko pozornosti vo vodách...
Celý článok